lördag 23 april 2011

Till Linköping!

I morron ska jag åka till min dotter, hennes man och mitt barnbarn och vara där tills på fredag.
Det ska bli så roligt att vara där. Vad det ska bli roligt att vara med mitt barnbarn och leka.
Jag ska åka tåg dit och kommer fram på eftermiddagen. Hoppas att det blir fint väder hela veckan så att vi kan vara ute och leka hela dagarna.

I går var vi till min syster och åt Påskmiddag. Mina bröder var där med sina repektive och min mammas sambo var också där. Vi hade det så trevligt.

I dag har jag haft mina söner med deras respektiva på middag och det var så trevligt.
Hannah hade bakat en jättegod påsktårta.
Nu har man ätit så mycket god mat dessa två dagar så man klarar sig en bra stund.

Ha en fortsatt trevlig PÅSK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar