torsdag 7 april 2011

Garnpaket!

Idag fick jag ett paket med garn. Jag ska sticka barnkläder till en underbar person som ska ha barn. Det är så roligt att hon äntligen ska bli mamma. Det unnar jag henne verkligen och jag gläds så otroligt mycket med henne. Den blåa tröjan ska jag sticka fast i en annan färg.


 Babylux Color  Mönster Babytröja kofta mössa vantar sockar i Göta-P G 8815

Pratade med mitt barnbarn i morse innan jag skulle sova och hon är så underbar att prata med. Jag blir så glad när jag pratar med henne.
Jag är så tacksam för att jag har henne och det är så underbart att vara mormor åt ett så otroligt underbart barnbarn!
JAG ÄLSKAR DIG NATHALIE!

1 kommentar:

  1. Hej, nu är tävlingen i samband med Lykkeliam avslutad, kika in och se om du vann! Passa på att vara med i min tävling i samarbete med Prodermtävlingen, 10 flaskor solmousse i potten!

    SvaraRadera