måndag 18 april 2011

Måndag!

Ny vecka och det börjar med ett eftermiddagspass, sen fortsätter det med två till eftermiddagspass som sen avslutas med ett nattpass på skärtorsdagen.
På långfredagen ska vi hem till min syster på middag, då kommer även mina två bröder med respektive och min mammas sambo. Det ska bli kul att träffa dem det var ett tag sen vi sågs allihop.
På påskafton kommer mina söner med respektive hit på mat.
På påskdagen så ska jag ta tåget ner till Linköping och äntligen få träffa min dotter, hennes man och mitt underbara barnbarn. Det ska bli så roligt. Jag ska vara där ända till på fredagen så oj vad vi ska leka. Jag har en hel full stor pappåse full i saker åt Nathalie och det ska bli så kul att få se henne titta igenom allt och prova alla nya kläder som vi har köpt åt henne.
Så ser min vecka ut och jag vet exakt vad jag ska göra varje dag.
Hoppas att det blir fint väder hela veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar