tisdag 5 april 2011

Gardiner och ett paket!

Idag har jag nålat och börjat sytt gardiner, men nu när jag var på den sista längden så började symaskinen att krångla så jag får vänta med den till min man kommer hem och kan titta vad det är för ett fel.
Symaskinen fick jag av min underbara familj när jag fyllde 40 år och den är snart 9 år gammal så vi får se om det går att laga den annars får jag låna utav nån så att jag får sy klart gardinen som jag håller på med och så får jag köpa mig en ny symaskin om den inte går att laga.
Förra veckan så fick jag ett till paket från Jotex med mina sovrumsgardiner, duk till köksbordet och en paradhanduk. Gardinerna till köket och handdukar var restade. Köksgardinerna skulle komma den 10/4 och handukarna skulle komma i Juni.
Nu ska jag sätta mig och sticka istället och sen ska jag ta reda på tvätten när den är klar!
Lite bilder på det som jag fick i mitt paket och det som är restat!
Duken är även den grön inte blå som på bilden.
Jag har också pratat med mitt barnbarn idag och hon är så otroligt underbar. Jag är så lycklig över mitt barnbarn. Hon är det bästa som finns och jag längtar efter henne varje dag!


                         

                          
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar