onsdag 6 april 2011

Solskens Onsdag!

Ja idag har man vaknat till ett underbart väder då solen skiner igen.
Jag ska jobba ett nattpass idag och därför var det inte länge sen jag vaknade.
Ska inte göra så mycket idag mer än laga lite mat och sen sitta i soffan och handarbeta lite.
Ska pröva att sticka en mössa med en liten beskrivning som jag fick av en som är med i en handarbetsgrupp på FaceBook. Vad mycket fint det finns att köpa där. Skulle få hjälp av henne om jag fastnade nånstans när jag stickar mössan. Det ska nog gå bra.
Har hittat en hel del handarbetsbloggar och det är jättekul. Skulle vara roligt om det fanns lite mer såna tävlingar.
Har även hittat bakbloggar och det passar också mig perfekt.
Jag följer en hel del såna bloggar nu.
Jag har också lagt till en hel del tävlingar sen igår och det var en del av dem som var i dem bloggarna som jag har hittat.
Symaskinen ska in på lagning den har pajat och den som skulle laga den skulle även passa på att serva den så det blir bra. Så då kan jag fortsätta sy när jag har fått tillbaka den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar