söndag 1 maj 2011

Veckan som varit!

Fredagen och det var då dags för mig att åka hem.
Vi hann med en shopping tur på stan eftersom mitt tåg inte skulle gå försän på eftermiddagen.
Vi shoppade och åt på McDonalds och sen shoppade vi igen.
Jag shoppade dessa saker till Nathalie.

 
Klänning och knästrumpor från Polarn&Pyret. Hur snyggt som helst!



T-shirt och en fin vit kofta som hon kan ha till klänningen från Lindex!



Lite pärlor eftersom hon älskar att göra halsband, armband och lägga pärlplattor.
Catharina handlade också en hel del bland annat en jättesnygg kjol från Kappahl som jag nu har lagt undan i Linköping som hon ska hämta åt mig på Måndag eftersom den inte fanns i Falun. Ångrade att jag inte köpte den på en gång men det var tur att den fanns kvar i Linköping!

Min tågresa hem blev en försening som började redan i Linköping pga ett signalfel som hade inträffat i Linghem. Som tur var så fungerade det i alla fall och jag kom hem med bara några minuters försening!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar